söndag 15 februari 2009

Tulpaner på Alla hjärtans dag!

Nu äntligen har maken fattat att jag älskar tulpaner! Och på alla hjärtans dag ska det givetvis vara röda... Varje år när jag köpt de första tulpanerna tänker jag att i år ska jag vara duktig och köpa tulpaner till mig själv varje vecka så det alltid finns blommor på bordet. Man blir ju så glad av tulpaner. Speciellt efter att man slängt ut alla julstjärnor. .. Nu ska jag njuta av mina röda tulpaner ett tag - sedan blir det vita! Har även sått vita tulpaner i min nya rabatt ihop med lila alliumbollar. Längtar verkligen efter våren nu...












2 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Kul med en blogg för ditt stora intresse, ja dina två stora intressen. Fina bilder du har
    tagit - bra med en ny kamera! Nu blir även jag inspirerad
    Det finns en hemsida www. tradgardsbloggar.se,
    kolla din!
    Kram Ma

    SvaraRadera
  2. tack för tipset, jag har länkat till den sidan nu så får vi hoppas att jag kommer mer. Det här är jättekul...

    JM

    SvaraRadera