tisdag 5 april 2011

Planteringsdax



Vad roligt att så många gillade mitt planteringsbord! Nu väntar jag bara på att de ska bli grått och vindpinat, den gröngula tryckimpregnerade färgen gillar jag inte men det blir ju bättre med tiden. Har också en fundering om jag skulle sätta en litet plasttak över, vi får se.

Men nu när jag står vid ett så fint bord och planterar så måste jag ju ha nya fina trädgårdshandskar:) Dessa prickiga hittade jag på Plantagen för 39 kr, känns väldigt vårliga och handskar kan man ju aldrig få för många av. De har en tendens att hamna lite överallt, i alla fall hos mig....


3 kommentarer:

  1. Så söta handskar. Ditt planteringsbord är verklige fint. Det ser jättestadigt ut.

    Ha det skönt i våren
    Anna

    SvaraRadera
  2. Gulliga handskar ...ja det är fler som tycker ser jag. Ha en go dag från Maria

    SvaraRadera