söndag 22 augusti 2010

Tillbaka!

Det blev ett lång blogguppehåll! Först frivilligt eftersom jag kopplade bort datorn helt under min semester men sedan ofrivilligt när virus tagit över hela min dator! Jag har fortfarande inte tillgång till mina bilder och lånar just nu sonens dator för att ge ett litet livstecken. Ge inte upp mig, jag har fotat hela sommaren och har verkligen bloggabstinens nu så i veckan hoppas jag få ordning på min sega dator. Tills dess en vacker ros, för att ni väntar....


5 kommentarer:

  1. Har saknat dig välkommen tillbaka.
    Jag har också haft virus och det är inte kul.
    Vi hörs fram över.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Fy tusan för virus, så svårt att bli av med. Jättekul att du är tillbaka!

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  3. Kul att se att du är igång fortfarande :-) Nä, virus kunde man klara sig utan (både i och utanför datorn faktiskt ;-)
    Bra gjort att ha datorupphåll! Vet inte om jag skulle fixa det... Kanske extra viktigt när man har eget företag dock, så man inte fastnar i jobb när man tänkt vara ledig.

    Ha det gott!
    ANnika

    SvaraRadera
  4. Datorkrångel och virusar kan man vara utan, hoppas det löser sig utan allt för stor ingrepp på datorn.
    Jag är nyfiken på dina sommarbilder.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Den som väntar på något gott...Ser fram emot en frisk dator, vackra bilder och inspirerande inlägg i höst.
    Ktam

    SvaraRadera