söndag 13 mars 2011

Hemma igen

Tillbaka i vardagen igen efter en fantastisk resa i USA! Har egentligen varit hemma en vecka men jag skriver tillbaka i vardagen för det tog faktiskt en vecka att hämta sig, både med tidsomställningen, klimatet och vardagslivet som väntade. Vi har i alla fall sett otroligt mycket, det är ett häftigt land och allt är stort och mycket. Lyxhusen och lyxbåtarna i Fort Lauderdale var av en helt annan värld och jag har nu 225 kort i kameran att gå igenom...På vår båtsightseeing passade jag på att fota lite trädgårdar.
Hängmattan ovan ser inte fel ut! I denna trädgård matchade allt i rött, vitt och grönt. Och ser ni hur palmstammarna är inlindade med lampor, typ julgransbelysning!

Jag återkommer med fler bilder, har en fruktansvärt seg dator just nu som går på sista versen så i morgon ska vi äntligen kolla på ny dator. Ha en skön kväll!


2 kommentarer:

  1. Grattis till "Månadens blogg" i Lantliv! Jag kikar alltid noga vem det är som blivit det. Extra kul när det är en blogg jag följt ett tag.

    Ha en fin vecka. Kram!

    SvaraRadera
  2. jag tyckte åxå det var så intressant att kolla vad de hade i sina trädgårdar de där amerikanerna då vi åkte runt i florida =)
    lite annorlunda som vi är vana vid här!
    ha de gott
    susanne

    SvaraRadera