tisdag 14 februari 2012

Julstjärnor och palmer


Mera snö och kyla, det blev verkligen vinter till slut. Svårt att tänka sig att det bara är en månad sedan jag låg i en solstol vid en pool på Teneriffa. Det glömde man snabbt. Tyvärr har jag inte heller några bilder att bli påmind av då jag för en gång skull lämnade kameran hemma då barnen tog med sina nya julklappskameror. Det var bara det att sonen glömt ladda sitt batteri så hans kamera höll ett par timmar och dotterns lins hängde sig så det blev inte några foton där heller. MEN...sonen lyckades ta ett kort till mig från bussens fönster och det var detta. Ser ni vad det är runt palmstammarna? Jo, massor av julstjärnor! Och de var planterade runt palmerna och blev en väldigt kul kontrast som jag gärna hade fotat lite snyggar om jag haft möjlighet.....Men vad kan man begöra av en 10-åring när man åker buss och mamma plötsligt skriker "–Där, fota julstjärnorna!!!!.... och få med palmerna!!!!


1 kommentar:

  1. Hi hi det var en rolig historia.Allt är bättre än inget. Ni får rama in den bilden.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera