lördag 7 mars 2009

Magsjuka och zinkkruka! (det rimmade visst...)

Den här lördagen blev inte som planerat. Yngsta dottern vaknade och kräktes så det var bara att ställa in alla aktiviteter och bereda sig på en innedag. Hann trots allt ut en liten shoppingrunda till en loppis och tre blomster-/inredningsaffärer... På loppisen blev det en fin glasflaska till uterummet och i den underbara blomsteraffären Hemlängtan hittade jag den här fina zinkkrukan. Det åkte genast ut på planteringsbordet i uterummet och tillfälligt får den vita julrosen pryda den. Sedan blir det kanske ett litet olivträd, eller varför inte gula påskliljor!


4 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Vad kul att du kikade in till mig :)
    Så kunde jag hitta hit ;P

    Vad härliga trädgårdsbilder du visar!
    Verkar riktigt mysigt i ditt uterum :)

    Trevlig helg till dig med!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!
    Vilken fin kruka du hittade! Det ser jättefint ut i fönstret. Hoppas att eran lördagskväll blir mysig.Ha det bra och krya på Moa!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Detta är första gången jag tittar in hos dig.
    Tycker att din nya zinkkruka är jättefin och tror att med påskliljor i blir det riktigt tjusigt. Är själv svag för zink i alla former och modeller.
    Kommer snart tillbaka - nu ska jag titta in på din andra blogg.
    Ha en fortsatt skön helg
    Hälsn Ann

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev! Hörde av Marina att ni var sjuka, och de också, tråkigt. Krya på er! Kram L-L

    SvaraRadera